سوپرمارکت آنلاین

سوپرمارکت آنلاین
  • خانه 
  • موضوعات 
  • آرشیوها 
  • آخرین نظرات 

سوپرمارکت آنلاین

08 آذر 1397 توسط reza rad

حتما تا کنون بار ها واژه سوپرمارکت آنلاین و یا سوپر مارکت اینترنتی را شنیده اید اما اغلب شما در رابطه با سوپرمارکت آنلاین اطلاعات کلی دارید و از بسیاری از مسائل آن اطلاعی ندارید.

سوپرمارکت آنلاین چیست؟

به وب سایت هایی که اطلاعات مربوط به یک سری محصولات را نمایش می دهند و به کمک یک اتوماسیون امکان خرید را برای افراد فراهم می کند، سوپرمارکت آنلاین می گویند. در یک سوپرمارکت آنلاین محصولات دسته بندی شده اند و زمانی که روی یک محصول کلیک می شود این امکان وجود دارد که تمام اطلاعات و مشخصات آن محصول را دید.

سبد خرید در سوپرمارکت آنلاین

سبد خرید تنها متعلق به سوپرمارکت آنلاین نمی باشد بلکه همه ی فروشگاه های اینترنتی نیز سبد خرید دارند. سبد خرید در واقع یک ویژگی نرم افزاری می باشد که معمولا در همه ی فروشگاه های اینترنتی وجود دارد. سبد خرید در سوپرمارکت آنلاین درست مثل سبد خرید در فروشگاه های واقعی می باشد. یعنی شما در سوپرمارکت آنلاین می توانید هر کالا و محصولی را که می خواهید به سبد خرید خود اضافه کنید و هر گاه همه ی گزینه های مدنظر خود را انتخاب نمودید، همه محصولات را یک جا سفارش دهید. کار کردن با سبد خرید سوپرمارکت آنلاین بسیار ساده و راحت است. اغلب در لیست محصولات و اطلاعات محصول یک دکمه قرار دارد که با کلیک بر روی این دکمه می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت خودکار به سبد خرید اضافه کنید.

نکات امنیتی در رابطه با سوپرمارکت آنلاین

نماد اعتماد الکترونیکی

از وزارت صنعت و معدن جمهوری اسلامی ایران، نماد اعتماد الکترونیکی به عنوان گواهینامه دیجیتالی صادر می شود. دریافت نماد الکترونیکی به مدارک خاصی نیاز دارد و یک پروسه دشوار و زمان بر است بنابراین چنانچه سوپرمارکت آنلاین نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد، تقریبا می توان گفت قابل اعتماد است. شما می توانید با کلیک روی نماد اعتماد از قلابی نبودن آن تاریخ مطلع شوید.

امکان پرداخت در محل

هر سوپرمارکت آنلاین که با شرکت پست فعالیت می کند می بایست مدارک کاملی را زا صاحب سوپرمارکت آنلاین به اداره پست تحویل دهد. در نتیجه می توان گفت سوپرمارکت آنلاین در صورتی که با اداره پست کار می کند قابل اعتماد می باشد.

شیوه تماس با سوپرمارکت آنلاین

یک سوپرمارکت آنلاین در صورتی که معتبر باشد 3 راه ارتباطی را برای مشتریان خود فراهم می کند:

·         تلفن ثابت

·         تلفن همراه

·         ایمیل

در صورتی که یک سوپرمارکت آنلاین در هر سه مورد به سرعت پاسخ داد، بهش اعتماد کنید.

 نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

سوپرمارکت آنلاین

06 آذر 1397 توسط reza rad

سوپرمارکت آنلاین به فروشگاه های مواد غذایی اشاره دارد که به هر فرد یا شرکتی این امکان را می دهد تا مواد غذایی خود را به صورت آنلاین خریداری کنند. این نوع خرید معمولا یک هزینه تحویل را در بر می گیرد. سوپرمارکت آنلاین در سراسر کشورهای اوپایی، آسیایی و آمریکای شمالی در دسترس می باشد. این سفارشان از طریق سایت های تجارت الکترونیکی و یا اپلیکیشن های موبایل به صورت آنلاین صورت می گیرد.

انواع توزیع

·         Brick-and-mortar

·         مرکز پخش

تحویل مواد غذایی در فروشگاه

در سوپرمارکت آنلاین روش پایه در سفاراشات آنلاین به این صورت است که مشتریان به صورت آنلاین سفارشات خود را انجام می دهند و خود در فروشگاه ها آن را تحویل می گیرند. اما از آن جایی که حمل و نقل آن راحت است معمولا تحویل در فروشگاه برای خرید روزانه انجام می شود که هزینه کمتری خواهد داشت. این روش از سوپرمارکت آنلاین معمولا برای مناطق روستایی خیلی استفاده می شود.

حمل و نقل به صورت محلی

سوپرمارکت آنلاین به صورت محلی راننده های خاصی دارند که می توانند کالا را به سرعت به دست مشتری برسانند. این روش رایج ترین شکل تحویل شخصی به صورت ذخیره مواد غذایی در یک انبار است. نوع دیگری از تحویل شخصی بر پایه ی کسب و کار درست به موقع می باشد که هیچ انباری یا موجودی برای کالا وجود ندارد. این نوع تحویل سفارش ثبت شده مشتریان برای روز بعد می باشد. ارسال این مواد غذایی در فروشگاه های مواد غذایی آنلاین صبح روز تحویل صورت می گیرد. بعضی از این مراکز تحویل مواد غذایی به عنوان Dark store  راه اندازی می شود.

حمل و نقل

این روش از سوپرمارکت آنلاین به این صورت است که حمل و نقل به وسیله ی خدمات پیک صورت می گیرد. چنانچه سفارش مشتری مواد غذایی منجمد و یا سرد باشد از روش انجماد لحظه ای کالا ها و بسته بندی آن ها در ظروف بسته بندی خاص استفاده می گردد. این سوپرمارکت آنلاین اغلب یک منطقه تحویل بزرگ را تحت پوشش قرار می دهد.

پلت فرم

پلت فرم تکنولوژی سوپرمارکت آنلاین مواد غذایی می تواند در داخل خانه گسترش یابد و به وسیله ی تیم داخلی سوپرمارکت اداره شود. در ضمن یک پلت فرم شخص سوم می تواند دوباره و سقارشی برای انعکاس نام تجاری و ارائه ویژگی های خاص شرکت مورد استفاده قرار بگیرد.

 نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

خرداد 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

سوپرمارکت آنلاین

جستجو

موضوعات

  • همه
  • بدون موضوع

فیدهای XML

  • RSS 2.0: مطالب, نظرات
  • Atom: مطالب, نظرات
  • RDF: مطالب, نظرات
  • RSS 0.92: مطالب, نظرات
  • _sitemap: مطالب, نظرات
RSS چیست؟
  • کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان
  • تماس